Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiszni Małej

ul. Wrocławska 2, 55-114 Wisznia Mała

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR nr GOPS. 261.10.2023.E.M-L z dnia 15.12.2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR nr GOPS. 261.10.2023.E.M-L z dnia 15.12.2023 r.
 
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w GOPS Wisznia Mała o wartości nieprzekraczającej kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  Zamawiający – Gmina Wisznia Mała  
 
zaprasza
Wykonawców do złożenia oferty na: „Świadczenie usług dla uczestników Klubu "Senior+ w Ligocie Pięknej"  prowadzonego  przez  GOPS  w  Wiszni  Małej  w  zakresie  aktywizacji  i  wsparcia  osób starszych, będących uczestnikami Klubu”.
 
I. Dane dotyczące Zamawiającego:  
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wiszni Małej  
ul. Wrocławska 2  
55-114 Wisznia Mała
Telefon: 71 310 68 32
www: wiszniamala.naszops.pl
e-mail: gops@wiszniamala.pl
 
II. Opis przedmiotu zamówienia:  
 
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie aktywizacji i wsparcia osób starszych, będących uczestnikami Klubu Senior+ w Ligocie Pięknej (ok. 12 osób) , w tym muzykoterapii, usług psychologicznych  (treningów  umiejętności  społecznych  oraz  terapii  grupowej  i  indywidualnej), prowadzenia  zajęć  ruchowych  i  ogólnorozwojowych  uwzględniających  stan  fizyczny  oraz  wiek uczestników,  arteterapii, w tym warsztatów m.in. z zakresu rękodzieła, teatru czy filmu.
Szczegółowy zakres usług przedstawia się następująco:
1)    muzykoterapia  połączona  z  tańcem  w  wymiarze  4  godzin  zegarowych  w  miesiącu  (w  dniach  i godzinach ustalonych ze Zleceniodawcą), łącznie nie więcej niż 48 rocznie;
2) zajęcia ruchowe i ogólnorozwojowe oraz poszerzające wiedzę dot. zdrowego żywienia w wymiarze 8  godzin  zegarowych  w  miesiącu  (w  dniach  i  godzinach  ustalonych  ze  Zleceniodawcą),  łącznie  nie więcej niż 96 rocznie;
3)  arteterapia,  w  tym  warsztaty  z  zakresu  m.in.  rękodzieła,  teatru  i  filmu  w  wymiarze  4  godzin zegarowych w miesiącu (w dniach i godzinach ustalonych ze Zleceniodawcą), łącznie nie więcej niż 48 rocznie;
4)  usługi  psychologiczne,  w  tym  treningi  umiejętności  społecznych  oraz  terapii  grupowej  i indywidualnej, w wymiarze 6 godzin zegarowych w miesiącu, łącznie nie więcej niż 72 rocznie, Wg programu opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego.  
 
 
Ww usługi będą świadczone w siedzibie Klubu Senior + w Ligocie Pięknej, ul. Główna 19 oraz w innych świetlicach wiejskich na terenie Gminy Wisznia Mała.
Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
a)  rzetelnego i terminowego wykonywania powierzonych mu zadań związanych z realizacją usług stanowiących  przedmiot  zapytania,  określony  w  punkcie  1,  w  miejscu  i  w  terminach określonych przez Zamawiającego;  
b)  zatrudnienia specjalistów, w sytuacji gdy nie będzie sam osobiście wykonywał tych usług. W przypadku  posługiwania  się  pracownikami  Wykonawca  gwarantuje,  że  osoby  te  będą  posiadać  wykształcenie,  umiejętności  i  doświadczenie  niezbędne  do  wykonania  zlecenia. Wykonawca  będzie  ponosił  odpowiedzialność  za  działania  lub  zaniechania  osób,  które zatrudnił do realizacji przedmiotu zamówienia
c)  opracowania programu realizacji usług, o których mowa w przedmiocie zamówienia,
d)  zapewnienia  niezbędnych  materiałów  i  sprzętu  do  prowadzenia  zajęć  określonych  w przedmiocie  zamówienia,  z  wyjątkiem  zajęć  ruchowych  i  ogólnorozwojowych,  do prowadzenia  których  Zamawiający  posiada  sprzęt  (piłeczki  do  masażu,  piłki  gimnastyczne/sensoryczne, dyski, maty, łóżko i fotel masujący, rotory, rolery, etc.).
e)  przy  realizacji  przedmiotu  zamówienia  Zleceniobiorca  zobowiązany  jest  współpracować  z Kierownikiem Klubu "Senior+" uwzględniając stan psychofizyczny uczestników.
2. Termin realizacji zamówienia: Od momentu podpisania umowy do 31.12.2024 r.
3.  Warunki  płatności:  za  zrealizowane  usługi  Wykonawca  wystawi  fakturę  lub  rachunek  za zrealizowane usługi w danym miesiącu.
 
III. Opis sposobu przygotowania oferty i sposób otwarcia ofert:
1. Oferta musi być złożona do 22.12.2023 do godziny 15:00, w formie:
a)  dokumentu  elektronicznego:  skan  podpisanej  oferty  wraz  z  załącznikami  przesłanej  na  adres poczty:  e.mazur@wiszniamala.pl      tytułem:  „Oferta  na  świadczenie  usług  dla  uczestników  Klubu Senior+ prowadzonego przez GOPS w Wiszni Małej w zakresie aktywizacji i wsparcia osób starszych,
będących uczestnikami Klubu” lub
b) dokumentu papierowego przesłanego przesłanego/dostarczonego do siedziby GOPS Wisznia Mała, 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska 2, w zamkniętej kopercie z napisem:  
Oferta na zadanie pn:
„Świadczenie  usług  dla  uczestników  Klubu  Senior+  prowadzonego  przez  GOPS  w  Wiszni Małej w zakresie aktywizacji i wsparcia osób starszych, będących uczestnikami Klubu” UWAGA!!    NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM   22.12.2023 r.  godz. 15:00
2. Oferta musi zostać napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.  
3. Oferta musi obejmować przedmiot zamówienia określony w niniejszym zapytaniu.
4.  Cena  podana  w  ofercie  powinna  zawierać  wszystkie  koszty  związane  z  realizacją  zamówienia. W cenie  powinny  być  uwzględnione  wszystkie  ewentualne  opłaty,  wszystkie  podatki  łącznie z podatkiem od towarów i usług. Podana cena jest obowiązująca w  okresie trwania umowy.  
5.  Otwarcie  ofert  nie  ma  charakteru  publicznego.  Zamawiający  niezwłocznie  po  otwarciu  ofert udostępni wykonawcom zestawienie ofert.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy).
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

a)  posiadają  uprawnienia  do  wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) dysponują potencjałem technicznym i kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia,
c) posiadają min. 2-letnie doświadczenie w wprowadzeniu podobnych usług, w szczególności dla osób starszych;
d) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i korzystają z pełni praw publicznych oraz nie są karani  za  przestępstwa  umyślne  ścigane  z  oskarżenia  publicznego  lub  umyślne    przestępstwa skarbowe,
5.  Zamawiający,  na  podstawie  złożonych  przez  Wykonawcę  dokumentów,  dokona  oceny  spełniania warunków  według  formuły    „spełnia-  nie  spełnia”.  Niespełnienie  chociażby  jednego  warunku skutkować będzie wykluczeniem  Wykonawcy z postępowania.
6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uważa się za odrzuconą.
 
V. Kryteria oceny ofert:  
Cena - 100%
 
VI. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na wybrany zakres usług wskazany w przedmiocie zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania korekty oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w złożonych ofertach.
3. Zamawiający informuje, że zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, bez podawania przyczyn; negocjowania warunków zamówienia z wybranym wykonawcą oraz podpisania umowy w wybranym zakresie.
4. Wszelkie oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy zobowiązani są wnosić najpóźniej do 3 dni przed terminem otwarcia ofert w taki sposób, że mógł on zapoznać się z ich treścią w godzinach pracy GOPS na adres e-mail: e.mazur@wiszniamala.pl
5. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Emilia Mazur-Lichosik
6.  Wymaga  się,  aby  Wykonawca  zdobył  wszystkie  informacje,  które  mogą  być  konieczne  do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
7. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu   wyznaczonym przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty udziału w postępowaniu, w tym koszty przygotowania i złożenia oferty.  
 
VII. Wykonawca składając ofertę, jest zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:  
1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1  
2.  Aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru,  lub  z  centralnej  ewidencji  i  informacji  o  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.  Pełnomocnictwo  do  podpisywania  oferty  i  składania  ewentualnych  wyjaśnień,  jeżeli  osobą podpisującą  nie  jest  osoba  upoważniona  na  podstawie  dokumentu  wymienionego  w  pkt.2. Zamawiający dopuszcza na etapie składania oferty załączyć kserokopię/skan pełnomocnictwa.  
4. Kserokopie kwalifikacji zasobu kadrowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia,
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwa skarbowe - załącznik nr 2.
6. Klauzula informacyjna RODO -  załącznik nr 3.
7.  Opis  usług  dotyczący  wymogu  posiadania  przez  Wykonawcę  min.  2  letniego  doświadczenia  w wprowadzeniu podobnych usług, w szczególności dla osób starszych;
8.  Załączone  do  oferty  dokumenty  mogą  być  przedstawione  w  formie  oryginałów  lub  kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e
do  reprezentowania Wykonawcy  i  składania oświadczeń  woli w  jego  imieniu  . Wymóg  ten  dotyczy również dokumentów uzupełnianych w trakcie postępowania.
 
VIII. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:  
Pełnomocnictwo  w  oryginale  lub  poświadczone  notarialne,  jeżeli  zostało  złożone  do  oferty  jako kserokopia lub skan.
 
IX. Załączniki do zapytania
Załącznik 1 Formularz ofertowy,  
Załącznik 2 Oświadczenia
Załącznik 3 Klauzula RODO

Załączniki:

Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna RODO

Utworzono dnia 18.12.2023, 18:12

Załącznik nr 2 Oświadczenia

Utworzono dnia 18.12.2023, 18:12

Załącznik nr 1 formularz oferty

Utworzono dnia 18.12.2023, 18:12

Zapytanie na świadczenie usług dla uczestników Klubu Senior+ w Ligocie Pięknej 2023

Utworzono dnia 18.12.2023, 18:11

Informacje

Liczba wyświetleń: 26
Utworzono dnia: 18.12.2023
Dokument wprowadził:
Katarzyna Soroka

Historia publikacji

  • 09.04.2024 14:14, Administrator
    Wyłączenie widoczności strony
  • 18.12.2023 18:12, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 3 Klauzula informacyjna RODO
  • 18.12.2023 18:12, Administrator
    Dodanie załącznika: Załącznik nr 2 Oświadczenia